Söndag kväll

Det är inte klokt vad dagarna går fort...tyckte nyss jag gick upp :)
Fixade i ordning mig lite snabbt här hemma och sen blev det en tur till Örebro där vi intog lite lunch innan vi skjutsade Sara till tåget..
Blev en sallad för min del :) Mycke gott..satt där i solen och njöt av maten och pratade..
Intrycket av Örebro blir bara bättre och bättre..vem vet, man kanske bor där inom en snar framtid..tankarna går upp och ner..men man vet juh som sagt inte hur ens liv ser ut om ett halvår..
Släppte iaf av Sara vid tåget och kramades och sa hej då..sen åkte vi hemåt..
Hade bokat tvättid..kände inte alls för det men det är ett måste..och nu är det snart klart och då känns det mycke bättre..
Bäddat rent också..så ska duscha precis innan jag går å lägger mig..nyduschad med renbäddat är så gött :)

Inge One tree Hill ikväll..var det sista avsnittet förra söndan måntro!? Blir iaf lite Gossip Girl och sen en film innan jag går å lägger mig..
Kan inte bara veckan sätta fart nu!? Kan tycka att det är drygt att gå å vänta..Jobba och träna..det består min vardag av och det räcker alldeles lagom för tillfället..

Nej nu ska jag kolla om jag kan pula med nå här hemma...

På Återseende...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback