Söndag och Sol

Även denna Söndag infann sig ganska snabbt...
Igår blev det häng framför tv:n hela kvällen för att titta på eurovision.. Norge tog hem det hela..röstrekord :) Inte mig emot..jag älskar den låten, la en röst på Norge för att bidra :)
Men sen var det även massa andra låtar som jag gillade jättemycket, och som säkert kommer spelas både en och två gånger nu när sommaren kommer :) Hääärligt...

Idag då!? Fick sova lite länre idag..vaknade vid 4 imorse..drog fram ögonlappen och satte på mig den och somnade om..vaknade strax före 9 och blev glad för att jag fått sova ut lite!! Precis ätit lite frukost...och sen väntar det lunch med Karlsson och sen Vårshowen..Känns skönt..måste hitta på något!! Mycke tankar som snurrar omkring...usch, det är sååå jobbigt!!
Det värker inom mig..och det gör ont :(
Ge mig en stopp knapp nu någon!!



I´m in love with a fairytale ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback