Vilken Känsla...

Har en sån underbar känsla i kroppen.. Just det här med att veta att det är en dag kvar att jobba och sen heeelg.. det är den bästa känslan jag vet...sen kan man njuta av helgen och sen veta att man kommer tillbaka till en vecka fullspäckad med jobb :) Wonderful!!
Kort dag imorrn till på köpet..så efter avslutat jobb så ska jag nog dra mig iväg och sola..sen hem och färga håret, duscha och ladda för kvällen :)
Imorrn spenderar jag min kväll med Karlsson..vi tänkte inta lite Mat i Örebro och en utgång på det sen :) ska bli skoj..
Planerat denna kväll sen Januari, men det har alltid kommit något i vägen..så imorrn blir det iaf av :) Hääärligt...

På Lördag är det crusing..får se vad det blir av den dagen...





Snart helg iaf :)


Kommentarer
Postat av: angelica

Kul för er! =)) ha det så roooooligt!

2009-05-08 @ 10:25:47
Postat av: Frida

how are you coming home fråm örebro?

2009-05-08 @ 11:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback