Bortskämd eller tur?

Den här Måndagen har vart lång...
När jag vaknade imorse var jag sååå trött och trodde fortfarande att det var natt och att jag kunde somna om..men det var bara kolsvart utanför mitt fönster..så det var bara att masa sig upp och ge sig iväg!
Spöregnade när jag cyklade iväg till jobbet..kom fram som en blöt katt..men ingenting slår när barnen kommer springandes i mot mig och ger mig massa kramar..underbar känsla :)
Jag måste väl ändå erkänna att jag tycker att det är väldigt skönt att denna månda är över och jag laddar nu för en ny dag, som ska bli toppen :)
Avslutade min Måndag kväll med en promenad med Karlsson..underbart skönt!!
När jag sa Hej Då till henne..så fick jag bara en sån lycklig känsla i kroppen..inte för att hon gick utan för att jag insåg vilka underbara vänner jag har i min närhet..Jag har haft en väldigt tur och är nog lite bortskämd med att ha så underbara människor i mitt liv!! Men jag är överlycklig för det ska ni veta,Ni är underbara!!

C♥


Kommentarer
Postat av: Ica

Du är underbar!

2009-11-24 @ 12:34:52
Postat av: J

o vi är lyckliga som har dig i vår närhet <3

2009-11-24 @ 13:33:09
Postat av: Therese

Mitt hjärta! Vet som sagt var inte vad jag skulle ta mej till utan dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback