Finally

Äntligen är denna vecka över...avslutar med 3 timmars jobb imorrn och sen tar jag helg! Men skolveckan är över..Så himla skönt!
Idag när jag kom hem från skolan så gick jag raka vägen in och la mig på soffan och sov 3 timmar..så himla trött!! Fortfarande trött..jag kommer välkomna sovmornar hela helgen! Lovely!
Nästa vecka så ser min vecka väldigt bra ut..Har blivit lite ändringar gällande uppgifterna..och ni som vet hur vi brukar tampas med dom kan nästan lista ut att ingen är gladare än jag när våran seminarieledare sa idag att det bli en inviduell inlämningsuppgift! Hon räddade min vecka :)

Det blir som sagt flytt i Januari..jag sitter och kollar runt på lite byråar och hyllor som jag skulle behöva knöka in i mitt rum för att få plats med kläder och skolgrejer..ska bli sååå underbart att flytta.. Äntligen!!
Jonny sa att han såg fram emot när vi skulle kolla på gula tapeter..njae, jag måste nog kolla upp hur mycke allvar det är i det där..haha..
Nytt hem, ny stad, ny lägenhet som kommer bli ny och fräsch! NY START!!

Nu ska jag bara ta det lugnt och bara vara en stund...
Imorrn blir det Jobb, Plugg och Fredagsmys ;)

På Återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback