Snart Onsdag..

..Vilket innebär fika med tjejerna :)
Men först lite praktik, lite plugg och en promenad på det!!
Jag känner på mig att den här veckan kommer springa på fort..Vet inte om det är positivt eller negativt..jag måste hinna med allting..men samtidigt längtar jag efter helg och ledighet :)
Tiden finns för att man ska hinna med saker..då gäller det att planera tiden väl så att man hinner med allt!

Kom hem från träningen för en stund sen..Riktigt skönt! Men känner att jag måste sätta lite mer fart..mår hur bra som helst av att träna..men vill ha mer mer mer!! Jaja, blev en dusch när jag kom hem och sen sjönk jag ner i sängen för att läsa lite..och det slutade med att jag satt och nickade till med huvudet på varannan rad..tog mig ett varv i lägenheten för att piggna till..och sen hamnade jag här!
Så nu måste jag tillbaka till boken för att min planering inte ska spricka..

Melissa Horn klingar fint i mina öron för tillfället :)

C♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Vet du vad jag har fått av Zandra i förtidig julklapp..Melissa Horn konsert den 7 december :) helt överlycklig!

2009-11-24 @ 20:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback