What a Saturday

Ååååå...när jag vaknade imorse och kollade ut genom fönstren fick jag en chock när jag insåg att solen tittade fram :) Hoppade runt av glädje!
Therese kom och plockade upp mig och vi drog till erikshjälpen..där fyndade jag en bricka, väska och en vinkaraff :) Känner mig nöjd med dom inköpen..
När jag kom hem därifrån så la jag mig i soffan och kollade film, Step Up..en typisk Carro film :) Riktigt bra!!
Therese kom förbi en sväng för att låna lite kläder och smycken..jag titulerar mig nu som Carrohjälpen :)

Väntar på Sara..vi ska fixa i ordning oss och sedan bege oss till Karlsson där vi ska ladda inför kvällens konsert, TAKIDA!! Ska bli sååå skoj..Hoppas på att dom spelar Carolajjna låten :)

Åååå...Jag är glaaaaad!! Lycklig!!

Nu ska jag dansa runt til lite Donkeyboys här hemma i väntan på Sara :)

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback