ZZZzzzzZZZzzzZZ

Ja men nu är jag bra trött..herreguuud..!!
Varför sitter jag uppe för!? Jo för att ta vara på de sista timmarna av denna underbara helg!
Spenderat hela dagen i Örebro..Var stelfursen när jag kom hem!
Hoppade i mjukisar och drog på mig ett par raggsockor och kröp ner under täcket..skööönt.
Bäst att börja ladda för en ny vecka i skolan..behöver bara åka in månda och torsda..men nu vågar jag inte ens tänka tanken om att jag kommer få en lugn vecka..men man kan alltid hoppas :)
Jag tror inte att jag ska ta åt mig så mycke jobb iaf..heeelt slut var jag i Fredas..Jobb och plugg..ja jag beundrar dom som jobbar, pluggar heltid och kanske har nån unge på det :) Bra jobbat!

Lite funderingar som far runt..om jag ändå bara kunde hitta ett svar på dom!
Det får alltså aldrig bara vara lätt!?

Beger mig under täcket igen och kollar en film..

På Återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback