Fredag - friday - freitag

Äntligen är det Fredag..sista dagen i skolan innan VFU:n drar igång..ska bli så skönt..och roligt framförallt :)
Ställde klockan tidigt imorse..Startade dagen med en promenad..burr va kallt det var men ändå jätteskönt! Fixade frukost när jag kom hem och nu har jag filat på det sista inför seminariet idag så nu anser jag mig vara klar..
Ska fixa lite här hemma och greja och sen göra mig klar för skolan..drygt att semniariet läggs på en fredag efermiddag..men vi har haft en väldig tur hittils så jag ska väl inte klaga! Får låna mammas bil så jag slipper åka buss :)
Helgen känns planerad/oplanerad..jag vet inte riktigt hur den ser ut..men imorrn åker jag iaf till Kungsör för att fira pappa och sen får vi se om jag blir kvar eller åker hem..som sagt..planerad eller oplanerad!? Njae, tar det väl lite som det kommer :)

Nu drar jag..Hej Dåååå..

Kommentarer
Postat av: angelica

I looooove you.

Postat av: Sara

Ingen aning. =) Nån uttråkad jäkel antagligen. Eller så har Facebook tyckt att bilderna var otäcka. =) Haha.

2009-10-02 @ 10:37:19
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: J

PUSS!

2009-10-02 @ 17:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback