Ge dig iväg

Nej, det verkar som om förkylningen är här för att stanna :(
Snorar och krånglar fortfarande..men jag är vid gott mod ändå!
Torsdag idag och jag vet inte riktigt vart den här veckan har tagit vägen..men imorrn är det fredag och sen helg :)
Ska bli skönt med helg..även fast jag älskar att vara på VFU så blir man trött om dagarna så det ska bli skönt med lite sovmorgon :)
Har massor att plugga också..tar lite i taget i hopp om att jag ska hinna gå igenom allt och friska upp minnet innan det är dags för Tenta! Ska försöka ta mig igenom en del i helgen...

Ska kolla lite lägenheter nu innan det är dags att dra iväg..




Kommentarer
Postat av: Matilda

Skickar en krya-på-dig-kram och hoppas att förkylningen ger sig!! Du är duktig som kämpar på!

Kram

2009-10-15 @ 11:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback