Hääääääälgen är här :)

Jaaaa..helgen är här..som jag längtat :)
Borde egentligen ligga och sova nu..upp tidigt imorrn och in till universitetet för att plugga och sen vidare mot Göteborg..vore juh fint om man var lite utvilad..!!
Men om jag ska klaga liiiite...så kommer jag nog ha svårt för att somna..huvudvärken vill inte ge sig, trots att jag tutat i mig alvedon och massa vatten + att efter slaget jag fick i magen igår har gjort så att jag idag har ont på/i magen :( om jag ligger raklång eller går och står så går det bra..men så fort jag böjer mig lite framåt eller ska resa på mig så får jag ont :( Det är massa annat som krånglar också..så helt smärtfritt är det inte!! :(

Sååå nu har jag klagat klart!
Ägna nu någon minut åt att tycka synd om mig!! :)

Innehållsrikt ellerhur!? :)

På Återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback