Höstig Söndag

Solen lyser lite, det blåser..och träden har massa olika färger :)
Det är höst!
Jag hann inte riktgt med..åkte hem från Örebro här om dagen och kollade ut genom fönstret och upptäckte att jag helt missat att bladen på träden börjar få annan färg.. :)
Jag tycker det är mysigt, däremot gillar jag inte kylan så vidare värst...men som jag sa här om dagen, om några veckor kommer vi tycka att det här är rena rama värmen :) Man vänjer sig...

Imorrn börjar min VFU, det ser jag verkligen fram emot..ska bli skoj att få göra lite praktiskt nu igen :) saknar barnen! Så nu har jag 3 veckor framför mig att se till att jag lär mig ännu mer :)

När jag kommer til Kungsör så vill jag aldrig åka hem, trivs som fisken i vattnet här!
Snälla uppfyll min önskan nån...

Kanelbullens dag idag, ska ni äta några bullar?



Kommentarer
Postat av: angelica

inte ätit men tittat på när Kicki bakade bullar på jobbet. =) Alltid nåt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback