Längesen..

..Jag skrev nånting här!
Eller egentligen inte nu när jag tänker efter..
Jaja!

Heeela långa dagen spenderades i skolan med massa plugg..och när sista föreläsningen var slut så var jag så otroligt glad för att äntligen få åka hemåt!
Hade en föreläsning idag som verkligen nerörde mig..den bästa föreläsningen jag nånsin vart på! Allt hon sa tog jag till mig..blev bara mer och mer säker på att jag valt rätt! Jag kunde sätta mig in i allt hon berättade..och roligt var det också! Tessan och jag satt och rös och frös för att det var så bra..
Efter den föreläsningen var det mest underhållning där vi mest satt och skrattade..Hehe (Förläsaren) Haha ( Vi) Hehe ( Föreläsaren) Haha (Vi) Här har ni min sammanffff...nej men!?
Ja så lite underhållande var den sista timmen :)

Onsdag imorrn och jag ska jobba...för första gången på väldigt väldigt länge! LIte extra klirr i kassan..inte mycke..men litegrann iaf :) Sen består resten av dagen av plugg och lite fix!!

Geee mig Fredag nu då så jag får åka ner till underbara rara Sara :)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha jag skrattade högt när jag läste. Right on Andersson! Haha.. Hehe.. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback