Massa roligt

Ja nu har jag precis bokat biljetter till mig Therese och Angelica ner till Göteborg :) Vi ska äntligen få besöka våran underbara Sara!
Massa roligt att se fram emot nu känns det som..bara att boka boka boka in massa grejer så man tar sig igenom denna mörka höst :)
Förkylningen vill inte ge sig, den ligger kvar..men än så länge har jag klarat mig från feber och sånt!
Sista veckan på VFU:n nu..känns tråkigt för det här skulle jag kunna göra jämt! Men bara att härda ut..Drygt 3 år kvar innan man kan titulera sig som förskollärare! Lääängtar!!
Fick erbjudande om lägenhet förresten men det var inge för oss..så vi söker vidare! Jag längtar som tusan till den dagen då vi hittar en lägenhet så vi kan få flytta!!
Men det kommer..hoppas jag :)

En sväng över till mormor nu..sen ska jag återuppta pluggandet!!




Kommentarer
Postat av: Sara

ÅÅHHHH jag är världens lyckligaste som får ha er hos mig en hel helg.. jag ska pyssla om er då :)

2009-10-19 @ 19:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback