Mellanlandning

Var tvungen att göra en liten mellanlandning här innan jag börjar plugga..
Fick ett sms från Johanna om att jag var tvungen att gå in och göra en intresseanmälan på 2st 4:or..Ser lite mörkt ut nu med tanke på att dom går ut om en vecka..men man kan alltid hålla tummen!!

Satt imorse och kollade igenom min kurshandledning..det skulle jag aldrig ha gjort..känns som om man har massor att göra samtidigt som man ska plugga till tentan..stressad till tusen, men ska försöka läsa så mycket jag bara kan! När tentan är gjord känns det som om man kan andas ut igen!!Det ska nog gå vägen..
Jag lever på " det löser sig alltid" för det har det faktiskt gjort hittills :)

Nej nu har jag inte tid med det här längre..Måste plugga i ett par timmar nu!
Önska mig lycka till!!

På Återseende..

Kommentarer
Postat av: Josse

Klart det går vägen, du fixar det där vet du!! STOR KRAM

2009-10-20 @ 19:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback