Mitt i veckan

Skönt med Onsdag, ett steg närmre helgen och Ullared :)
Ska bli så roligt att göra nånting..och ta en tur till Ullared slår väl aldrig fel!?

Praktiken har kommit igång, känns underbart..är så roligt att få vara tillbaka och vara med barnen :) Jag kan nu konstatera att jag har saknat dom..MYCKET!!
Känns som om jag träffat helt rätt..Underbara känsla!!
Känns iofs konstigt att inte få åka buss flera gånger om dagen och åka till skolan fram och tillbaka..Men det är skönt att få vara lite mer på hemmaplan också :)

Letar letar letar lägenhet...vill flytta NU, helst igår!
Mycke nytt har hänt i mitt liv på sistone..men det känns ändå som att en flytt kan vara pricken över i:et :)
Miljöombyte!? Sakna Linde kanske vore något!? :)
Jaja, nån gång måste det dyka upp nånting..jag hoppas bara på väldigt väldigt snart!

Nu ska jag bläddra igenom lite läroplaner och sånt innan jag drar iväg på föräldramöte...


På Återseende..

Kommentarer
Postat av: Bettan

Va skönt att du trivs på praktik platsen =) Och du en lägenhet kommer snart springandes till dig ska du se. =) Kram

2009-10-08 @ 09:29:50
Postat av: Josse

Blir glad av att läsa när du skriver att det känns som att du träffat helt rätt gumman. Härligt! Hoppas ni hittar en lägenhet snart, spännande! KRAM!

2009-10-08 @ 20:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback