Stopp i systemet

Ja nu är det total stopp i systemet..snoret rinner och hostan är på ingång :(
jag vill inte få nån förkylning..men det var väntat! Kylan kommer mer och mer och sen sladdar jag runt bland massa barn hela dagarna..är nog inte så konstigt att man drar på sig en förkylning!
Kurerar mig hela eftermiddgarna när jag kommer hem för att jag ska orka med.. Ungefär 1,5 vecka kvar på min VFU..det ska jag väl ta mig igenom..sen kan jag snora bäst jag vill, bara jag slipper göra om VFU:n!

Var i Ullared i helgen med Therese & Sanna...och..Mona & Berit :)
Handlade en hel del, men välbehövliga saker..jag kände mig nöjd när jag kom hem och packat upp allting!
En riktigt rolig helg som bjöd på mycke skratt! Alltid skönt att komma hemifrån sådär...

Jag har slappat efter lite nu när jag har VFU..jag har inte läst så mycke i de andra böckerna som jag borde läsa i utan jag har mest koncentrerat mig på den uppgift som jag ska göra nu under VFU:n..Började läsa lite mer igår och idag fortsätter det..måste försöka ta mig igenom så mycke som möjligt så inte allt kommer sen veckan innan det är dags för tenta! Men det där ska nog ordna sig, jag har kommit fram till att det gör det ganska ofta :)

Nej nu ska jag ta mig iväg till jobbet..ännu en dag av upplevelser och intryck att ta in :)

På Återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback