Bästa dagen

Bästa dagen på veckan är här..Min lördag :) Jag älskar den här dagen..om det ändå kunde vara lörda hela veckan!? Fast då skulle jag inte nog inte njuta lika mycke som jag gör en dag som denna..
Pappa ringde och väckte mig imorse..och tur var väl det så jag skulle hinna med allt innan jag skulle med bussen till Storå..Japp jag satte mig på bussen som tog mig till Storå och min underbara Angelica ♥
Här ska jag spendera dagen var det tänkt :) underbart ska det bli...
Jag saknar faktiskt att vara här i trakterna..dom tankarna slog mig när jag klev av bussen idag..grönt och fint och det luktar gott :) Lite annat mot Kristinavägen :)
Nej jag bara måste flytta..det konstaterade jag ännu en gång idag..

Nu ska jag kila ut i köket och umgås med min underbara vän..

På Återseende och allt det där :)






Kommentarer
Postat av: angelica

du fina fina carro.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback