Det springer på..

Jag har nästan aldrig vart med om att veckorna går så här fort..Känns som om jag knappt hinner med hälften av det jag ska göra..hujedamej! Men det är gött..jag längtar till helgen :)
Jag har fått reda på min VFU plats också :) som blev här i Linde..sköönt då slipper jag sitta och åka..ska bli hur skönt som helst :) en liten paus i allt flängande!!
Är hos mamma nu men ska snart hemåt och läsa litegrann och så..
Imorrn har jag en ledig dag från skolan men helt ledig det blir jag inte...Måste försöka läsa igenom allt tills på Torsda!
Men jag vill hinna med en tur upp till Storå också och hälsa på min Angelica :)
Jag får ligga i som tusan ikväll så kan jag nog ta mig en liten tripp imorrn :)

Vet ni!? Jag är så mycke roligare att plugga med när jag är glad och positiv..
Visst är det så! :)
Men ibland så får jag bita mig i tungan och räkna till 10 för att stå ut..haha..

På Återseende..

Kommentarer
Postat av: percy

HAHAHAHAHA jaaa men det klart..o hur gammal var du igen?!?! Gymnasiet..går det att jämföra detta med det? Vet du?! hihi..ujuj skulle vilja ta del någon gång ;)

2009-09-16 @ 22:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback