Frågetecken som ska rätas ut?

Ja nu snurrar det sådär mycke i huvudet igen!
Why?
Ibland har jag lite problem med att reda ut dessa frågeteckan och tankar..
Jag bygger upp ett senarie i huvudet och sen bollas den runt ett par gånger, sen far dom runt ännu mer och försvinner inte riktigt..därav min bristande koncentration ibland!? Hmm...
Nej jag bara önskar att det nån gån kunde bli sådär som man formulerar sina tankar..
Bryta av i vardagen lite..
Hmm..ja det kommer ta ett tag innan dessa tankar och frågetecken rätas ut, det vet jag..jag känner mig själv och vet hur jag funkar..men tänk om det kunde bli så att det inte blir så denna gång!?
Ja ni ser..det bollas runt för fullt där uppe :) 
Nej nu förflyttar jag mig till sängen och fortsätter mig tv tittande där..

På Återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback