Heeelg!?

Ja jag brukar vara van vid att om Fredagen är här då är man ledig Lördag Söndag..men så känns det inte längre..
Jag har massorav sidor att läsa, sidor i en bok som jag inte ens fått än..buhu..
Måste iaf läsa det jag kan och fixa det sista inför nästa vecka!
Nu kan man inte ligga på latsidan utan nu gällr det att ligga i !! Fyndigt! :)

Har haft min föreläsning idag..kort och bra..så nu har jag dö tid på ett par timmar innan volleybollen drar igång :)
Ska kopiera lite innan jag drar mig ut i regnet..
Har nog aldrig kopierat så mycke i mitt liv, jag skulle kunna knäcka extra som kopiatör(?) för jäklar vad det går undan :)

Nej om man skulle ta å göra lite nytta då istället för att sitta här :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback