Koncentrationen, vart är du?

Söndag..En lugn och skön dag..har bara gått omkring här hemma. Läst lite och sen gjort nånting annat och sen försökt att gå tillbaka till läsandet igen..Men det går inte..Jag undrar vart min koncentration har tagit vägen!?
Jag känner mig så orolig i kroppen..
Jag måste få tillbaka min koncentration för att hinna läsa allt och hinna med allt som ska göras till på Torsda..puuh!! NU känner jag mig stressad igen..
Jag tar en paus nu för att kolla på lite bra serier och gör ett försök till kvällen igen att läsa och ta igen lite..
Oron i kroppen finns kvar där, undrar när den kommer lägga sig..
Ska försöka börja ladda för en ny vecka och ta mig igenom denna också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback