Lovely

Åååå..första dagen på hela veckan som jag inte ställt klockan..jag bestämde mig för att sova ut idag!Vaknade utvilad och inte försent heller så nu har man hela dagen framför sig, den ska jag ta vara på! Lovely
Var i skolan hela dagen igår och började skriva på vårt paper. Vi kände oss ganska klara när vi åkte därifrån, ska fixa det sista på måndag innan det ska vara inlämnat kl 12.
Är så skönt att få vara ledig, jag njuter av varje minut :)

Den här helgen kommer bli den bästa på länge! Mycke roligt som står på schemat..
Johanna och Johnny kommer hem, ÄNTLIGEN!!Har saknat dom så mycket..drömmer om dom om nätterna att dom kommer hem med tomma resväskor och andra tokiga grejer..men nu får vi äntligen hem dom, vilket ska bli helt underbart :) Sara kommer hem från Thailand..så kanske har jag en chans att få höra hennes röst, den har jag inte hört på väldigt länge nu så det lääängtar jag efter :)
Blir en tripp till Kopparberg imorrn med Mamma och Carina..är så mysigt att gå på marken och småfrysa lite och känna solen i ansiktet..så jag har beställt sol till imorrn :)
Annars så har jag massa andra roliga grejer inplanerat..känns som om det här helgen kan bli nånting utöver det lilla extra :) Jag har en bra känsla i magen...

Nu tänker jag plugga ett par timmar..och sen tänker jag njuuta av ledighet och helg och försöka lägga plugget åt sidan till sönda iaf :)

C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback