Mitt i veckan

Så var det Onsdag..och jag var uppe med tuppen även fast det var tunga ben som jag slängde över sängkanten..
Oj så trött jag var..men jag kan inte ligga och lata mig..måste upp...
Längtar till den dagen då jag inte behöver stänga klockan..
Har hunnit läst lite nu på morgonen..ska läsa igenom alting en gång till!! Undra om det hjälper!? För just nu känns det som om man läser och läser och inte vet vad man har läst..men det ska nog ordna sig!! Ska läsa igenom det viktigaste idag, sen får det faktiskt räcka!!
Hela gårdagen gick åt att plugga så den här dagen ska jag försöka planera lite annorlunda..
Skola imorrn och Freda..sen är det heeeelg..en efterlängtad helg..!!Jag ska inte göra någonting!! Tror jag!?
Jag är så snurrig nu så jag vet varken ut eller in :)

Nej nu måste jag fixa frukost och sen läsa läsa läsa så man kan göra något annat av dagen...


Börjar känna att mina blogginlägg är helt inehållslösa..Hmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback