Samtalsämne

Ja jag kan nu konstatera att mitt samtalsämne som jag alltid tar upp är min skolgång för tillfället..finns mycke att berätta, mycke jag behöver ventilera för att få det ur systemet lite! Blir det tjatigt? Det tror jag alla gånger men ni är underbara som lyssnar ♥

Hmm..Försov mig imorse så min dag startade inte alls bra..känns inte som att jag vaknat än :) Men jag hann till bussen iaf..kom till skolan och 3 föreläsningar väntade..höll på å somna på alla 3..var så otroligt trött och hungrig..missade frukosten när jag försov mig :( Skulle göra lite uppgifter till seminariet imorrn..och naturligtvis kom jag även denna gång hem med något i bagaget att berätta..puuh..!! Men jag försöker tänka positivt, det gör jag verkligen..och sen räknar jag till 10 både en och två gånger om dagen..funkar än så länge :)

Nu ska jag ta en dusch och och sen äta nå gött..Sen backar jag till och parkerar mig i soffan..heeela kvällen :)

 

C♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback