Vart börjar jag?

Har tagit fram massa litteratur nu som vi kan ha användning för när vi ska skriva vårt arbete..Men vart börjar jag? I vilken ände!? Massor att läsa igen, och sammanfatta och försöka få med för att det ska bli så bra som möjligt..Just nu så känner jag inte alls någon inspiration när jag vet vad som väntar imorgon..men det är väl lika bra att sätta fart så att jag kan njuta av helgen istället när den kommer :)

Vart på Information om VFU idag och besökt min VFU plats..känns jättebra, och jag kunde idag konstatera att jag saknar barnen jättemycket..krälar hellre omkring med dom på golvet och leker med dom än att sätta näsan i böckerna..men då får jag väl tänka så att när jag väl är klar med allt som har med min utbildning att göra, ja då är mitt jobb att umgås med dessa underbara barn hela dagarna..!! Det här känns så bra och helt rätt..

Så därför är det bara att bita ihop imorrn när vi ska träffas och skriva på vårt arbete.. för nu kan det bara bli bättre!!

 

Drömmen ger oss det vi önskar i vaket tillstånd


Kommentarer
Postat av: M

Va härligt att känna att du valt rätt utbildning, och längtar efter att få jobba med det :o)

Läs ordentligt nu så ses vi och har skoj på lördag!!Då får du komma upp till hyllan och MIG!!;o)

Kramis

2009-09-23 @ 21:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback