Ventilation!?

Ja på en blogg så ventlieras de flestas tankar eller funderingar på ett eller annat sätt..
Jag är likadan..skrev tidigare att mina inlägg började bli ganska innehållslösa..men det är väl så, det går upp och ner..Ibland får man till det och får ur sig det man vill få ur sig men ibland så kraschar det helt och blir pannkaka av allt ihop!
Vart i skolan några timmar nu på eftermiddagen..och idag så hävde hon ur sig något igen (som hon alltid gör) men idag tog hon priset IGEN! Jag smäller nog snart av tror jag...
Men jag vet inte, jag vet inte, jag vet inte..nej jag vet inte!!
Ja ni hör juh, man blir juh som man umgås..haha..

Nu laddar vi för att skriva ett arbete som ska vara klart måndag kl 12.00..hujedamej..det gäller att ligga i för att det ska bli så bra som möjligt!! Men det blir nog bra...
Jag har börjat tänkt att allt löser sig så småningom..och gör det inte det, vad händer då?
Jag tror jag överlever det iaf..

Imorrn blir det besök på min VFU plats och sen vidare till en informationsträff och sen är det bara att bege sig hemåt för att läsa och plocka fram den bästa litteraturen för att kunna lösa frågan vi ställt :)

Mmm..så blir det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback