Dum dum dumhuve

Jo men visst, den här huvudvärken som jag dragits med ett par dagar nu..den är juh kvar! Jag tror jag kommit på felet, kan juh alltid hoppas iaf! Ska ta tag i det här nästa vecka och sen får vi hoppas på bättring!
Nu är det Fredag och helgen är här..Jaaaaa!! Jag spenderar hela helgen i Göteborg med Johan :) Ska bli såå skönt! Hinner med att träffa Sara också, lovely ♥

Veckan har gått så fort och jag tror bestämt att nästa kommer gå lika fort! Men det gör ingenting..för då kommer nästa roliga helg :) Födelsedagsfirande av aprilflickorna står på schemat! Kommer bli sååå roligt!
Och helgen efter det så kommer det ännu mera roligt, så innan jag vet ordet av så är det Maj!
Hujedamej! Snart slutar vi skolan och jag har inget sommarjobb än, vad ska jag göra? Ordnar sig verkligen allt? Förhoppningsvis!!
Jag lever på hoppet!

C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback