Födelsedagsfirande!

Jajjemen, Lördag och födelsedagsfirande står på schemat! Fullspäckat med födelsedagar i April så vi beslutade att fira oss ihop! :)
Ska snart ta tag i att packa väskan..försöka packa så smart som möjligt så jag slipper släpa hundratals väskor fram och tillbaka! Kläder för kvällen och resten av helgen och sen jobb på Måndag! Jag är värdelös på att packa, jag vet, så jag antar att det slutar i katastrof och tandagnisslan som vanligt :)

Härligt med helg är det iaf..men man kunde juh ha önskat sig bättre väder för dagen, blåser juh storm ute och solen orkar knappt fram bakom molnen..men det kunde vart värre! Tänk hur det var för ca 3 månader sen, nej då ska jag nog inte klaga! Riktigt April väder som min kloka sambo brukar säga :)

På Återseende.

C♥



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hoppas du menar mig höhö :)

2010-04-18 @ 21:34:10
Postat av: Fridan

fina balloooons jue


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback