Alla hjärtans dag

14 Februari, Alla Hjärtans Dag.
Föregående år så har jag svurit lite över denna dagen och undrat: varför fira?
I det läget tyckte jag inte någon förstod mig..hjärtan och blommor överallt men ingen att ge till.
I år är det annorlunda, men jag vet fortfarande inte om jag tycker att det är en sån STOR grej..Självklart är det mysigt med alla hjärtans dag och man kan kanske mysa till det lite extra! Men sån stor skillnad är det inte..förutom att man har en till människa i sitt liv som man tycker om väldigt mycke :)

I Kungsör för tillfället.. Vill inte åka hem, jag trivs här..Jag ser nog inte fram emot den här veckan så mycke känner jag nu..och kommer nog ha den där dra-täcket-över-huvudet känslan hela veckan..puuh!
Nej ska ta mig an att läsa några sidor till innan det bär av hemåt.

C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback