Bättre sent än aldrig

Fick en lite utmaning från min kära Angelica för 100 år sen där jag skulle lista 7 intressana saker om mig själv..
Intressant och Intressant vet jag inte men försöka går juh :)

1. Jag ÄLSKAR melodifestivalen! Dom som känner mig bra klassar nog mig som en galning gällande detta, jag vet inte vad det är. Jag bara älskar allt med schlager :)

2. Jag underskattar mig själv för mycket? Varför? Jag vet inte..tror alltid det värsta..eller ställer in mig på det värsta iaf! Helt onöööödigt och energi slukande!

3. Jag hatar Kackerlackor, hellre jagad av en isbjörn än en kackerlacka! ( Kan man bli jagad av kackerlackor förresten? Inte va?)

4. Jag älskar skor, skor kan man aldrig få för lite av! Galen i det också :)

5. Jag dyrkar Rudolf i Sunes Jul och Sommar, han är guld och får mig alltid på bra humör! " Sol i sinne, brun inne / Rudolf"

6. Jag har nog ett seriöst shopping problem :)

7. Jag är stolt över den jag är, inte alltid, men oftast :)



Intressant? Njae, kanske inte..

Nu skickar jag detta vidare till:

Tessan :
www.tessotesso.blogspot.com
Alexandra: www.alexandra86.blogg.se

Och om det är någon mer som känner sig manad :)

C♥

 


Kommentarer
Postat av: alexandra

Nej men du hallå, hur blev jag inblandad i detta??? jaja då har ja något o tänka på idag haha =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback