Ledig dag

Tisdag och jag är ledig, så skulle det egentligen inte ha vart men vår lärare var sjuk så då blev det inställt och jag blev ledig :)
Gick upp halv åtta imorse, började med att plugga sen lite frukost och sen plugga igen och sen en paus till att skriva lite här :)
Ingen stress med pluggandet egentligen..men tenta nästa vecka och det är alltid skönt att slippa läsa precis allting dom två sista dagarna inför tentan..
Caroline Framförhållning Andersson..så kallas jag nog ibland :)

Ska ta och bege mig över till Herr Arvidsson lite senare för att kolla hur han mår och sen vidare därifrån till Friskis för ett skivstångspass :) Fullspäckad dag!!

Åter till skolverkets nya förslag till läroplanen..hujedamej!

C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback