Söndag och Segast i stan

Så var det Söndag igen..tänk vad veckorna springer på fort!
En veckas praktik är avklarad, 4 återstår!
Känns skönt att vara tillbaka och jobba med barnen igen :)
Men jag ska inte sticka under stolen med att det är väldigt skönt med helg också!
I Fredags blev det en sväng på stan för att inhandla lite presenter till Tobias och Emmi, sen vidare till Johan..vi lagade lite mat och kollade OS..jag kommer nog sakna OS lite nu när det slutar! haha..tokigt!
Igår var det födelsedgasfirande för hela slanten..Emmi har fyllt och min bror fyller idag, Grattis!!
Efter kalasandet drog jag mig hem till J igen och det väntade middag på Efesos..mumma! Vidare hem till honom för att bänka sig framför melodifestivalen..kan konstatera att även fast jag inte var jätte imponerad över gårdagens bidrag så älskar jag Melodifestivalen..Nästa Lörda väntar andra chansen i conventum, jag är peppad till tusen! Ska bli sååå skoj!

Idag är jag seeeg och trött..har inte sovit ut den här helgen! Men nu är det bara att ta nya tag och ladda för en ny vecka!!

På Återseende!

C♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback