Willys vs Ullared

Jaha, Lönen kom och Lönen gick..längtar alltid lika mycke till lön i hopp om att jag ska kunna leva normalt en månad..man kan alltid leva på hoppet :)
Igår drog vi iväg till Willys för att Storhandla..och det blev verkligen en STORhandling..Herregud! När vi gick mot kassan var vagnen knappt styrbar och överfull..och när vi skulle betala kom chocken, egentligen fattar jag inte varför jag blev så förvånad efter den överfulla vagnen..haha!
Kom hem och kollade kvittot och kunde konstatera att Storhandling på Willys går nu att jämföra med shopping i Ullared, knappt nå pengar kvar och ett meterlångt kvitto :)
Men nu är frysen och kylen uppfylld..chansar på att det är slut..typ..snart :)

Fredan är iaf här..och den efterlängtade helgen :)
Blev hemskickad tidigare från jobbet idag..tackade jag inte nej till!
Kommer hem och inser att mina och Johannas kläder från våran galna shoppingtur på internet i Tisdags hade kommit, så vi skuttar iväg för att hämta paketet, kläderna var jättebra :)
Så nu har jag den lilla svarta återfunnit sig i min garderob igen :)

Ska iväg på stan om en liten stund och fixa presenter och sen blir det FREDAGSMYYYS!!

C♥


Kommentarer
Postat av: alexandra

FIN KLÄNNING!!!! vill ha, vart har du köpt den?????????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback