Bruten, Broken osv

Seeeeg Måndag!
Ny vecka.. Och jag är väl inte innerligt laddad för den här veckans planer direkt...
Ledig idag och imorrn..och jag skulle väl behöva förbereda mig inför hemtentan..men jag känner mig inte laddad för fem öre! Det kommer väl..
Idag har jag bara suttit framför tv:n..med min Brutna tå i högläge, Japp ni hörde rätt..jag har brutit tån!
I Lördags skulle jag fixa mig i håret..avslutade allt med att spraya lite glans spray i håret..verkade som om hälften hamnade på golvet. Vänder mig om och är påväg ut från badrummet..håller på å halkar omkull och slår in foten i tröskeln..gnäller över det onda..men tejpar ihop stor tån med tån brevid och tar två alvedon i hopp att det ska ge sig! Visst kände jag att det gjorde ont..men men...
När jag vaknade igår tog jag bort tejpen och möts av en lila-blå tå :( Puuh..satte mig i en taxi till akuten..chauffören bjöd på några kronor, han tyckte så synd om mig! :) In på akuten och fick foten röntgad..Får till svar att tån är bruten..Min första tanke var " Vilken jävla smäll.. Voff Voff" (Björn Gustafsson när han kraschar in i minigolfbanan i Sunes Sommar)
Tog en taxi hem...och ingen var gladare än mig när jag insåg att jag var ledig månda tisda så nu behöver jag bara halta runt här hemma dom två första dagarna!!

På Återseende...

Halta Lotta♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men vännen då....hahaha, måste få skratta lite, "voff voff"!!! =D

Hoppas tån är på bättringvägen, men kan tänka mig att det gör fasligt ont och att det tar lite tid....

Kram till dej

2010-01-12 @ 22:49:46
Postat av: Maja

Oj det där lät inte roligt alls. Hoppas den läker snabbt!

Postat av: Josse

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag döööööööör!! jag tycker synd om dig, tolka mig rätt här, det gör jag verklgien. Men satan,tårarna rann när jag läste "voff voff" meningen..ojojoj! har en sambo som inte alls förstår sig på det där, konstig blick jag fick när jag plötsligt la av ett asgarv bredvid honom i soffan!

En liten grej bara, det var inte Björn utan Robert... ;) Matilda o C, Sunekväll INOM KORT!

Kram!

2010-01-13 @ 22:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback