Favourite day

Jajjemen, då är Lördagen här :)
Jag bara älskar den här dagen..dagen då jag slappnar av riktigt mycket! Och inte nog med det, jag gick runt hela dagen igår och trodde att det var Lördag, så i huvet mitt har jag haft 2 Lördagar denna vecka, LYX!! :)

Vaknade ganska tidigt med en krypande känsla i kroppen, jag måste göra något..har inte gjort nån direkt kraftansträngning för att göra nånting..men jag hamnade juh här iaf!
Till kvällen ska jag på Strömpis där vi ska få bli sminkade, fixade i håret och slutligen fotograferade..blev medbjuden av Alexandra..ska bli jätteskoj :)
Problemet jag har nu är val av kläder..kommer nog spendera resten av dagen att prova kläder, 2 ombyten ska med!

Så innan jag vet ordet av då är Lördagen över och Söndagen är här och det börjar bli dags att ladda för ny vecka :)

C♥


Kommentarer
Postat av: Angelica

& jag sov bort hela Lördagen. Vaknade nyss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback