Klaaaaar!

Igår vid den här tiden satt jag och slet med hemtentan och hade jag vetat att slut tid för tentan skulle bli efter elva på kvällen så hade jag nog gett upp..Jo men visst, det blev 15 timmars skirvande på hemtentan, hur är det möjligt? Aldrig vart med om nå liknande..och jag kan säga att detta är det jobbigaste som jag nånsin gjort under min studietid, nånsin! Men nu är den klar..skitnervös inför resultatet! För det käns inte hundra..men är rädd för att om jag börjar ändra nu så blir det ännu värre! Jag får försöka vara nöjd med det jag gjort och sen hoppas på det bästa, Håll en tumme för mig!
Ska bege mig till Universitetet om ett par timmar för att lämna in tentan..sen ska jag nog ta mig en sväng på stan och kolla lite...eller bara strosa omkring..för jag var inte utan för dörren en enda gång igår!

Till kvällen blir det mys kväll hos Bettan..Jaaaa!! Har juh inte sett hur hon bor än så det ska bli spännande..och en perfekt början på helgen att få umgås med de bästa :)
Jag ska njuta av helgen..nästa vecka börjar en ny termin, ser fram emot det väldigt mycke..men denna jävla hemtenta kommer hänga över mig till resultatet kommer!
Nej hur vore det om jag kanske skulle börja andas lite :)

Dags att göra sig klar inför dagen som väntar..

C♥


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback