Mitt i veckan

Så var det Onsdag och mina två lediga dagar är över..för man kan verkligen se dom som helt lediga..jag har inte gjort ett smack :( Varför? JAG VET INTE!!
Kan man pluga till en hemtenta? Hur ska man plugga? Ska man gå igenom precis allt igen? Ja, i sånna fall ligger jag efter! Puuh!
Ska in till skolan om ett par timmar där vi ska ventilera våra papers..sen är det raka spåret hem igen för att försöka få någon struktur till morgondagens hemtenta!
Har jag koll på läget? Johanna påstår det!! Men nu börjar jag bli sådär nervös som jag blev inför salstentan..jag vet inte alls hur det går till..hur kommer det gå?
Det vet jag på Fredag kl 14.00..för då ska den vara färdigskriven och inlämnad på universitetet!! Hujedamej!
Ja det är bara att börja ladda...

Var på bio igår förresten, Sherlock Holmes ,både rolig och bra :)

C♥



Kommentarer
Postat av: JB

För det första; det kommer gå galant imorrn förstår du, jag känner det på mig. o jag tror på Johannas linje, du har säkert läget under kontroll :)

för det andra; otroligt fin bild på dig!

2010-01-13 @ 22:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback