Nyårsafton!

Så var det Nytt År :)
Hade så otroligt roligt igår..Det var så bra fixat med mat och efterätt :) Och sen väldigt bra sällskap på det, ja jag hade jätteskoj och när jag åkte hemåt så var jag både nöjd och väldigt trött :)
Dagen har bestått av tv tittande hela dagen lång..har avverkat filmer som Can´t buy me love, sliding doors och nu Harry Potter!
Imorrn ska jag sluta lata mig och försöka börja lite med pluggandet..måste sätta lite fart så det inte blir alltför stressigt nästa vecka!

Nu åter till Harry Potter :)

På Återseende...


Kommentarer
Postat av: Sara!

Va mysigt det såg ut som ni hade det :)mycket pussar o god mat, trevligt sällskap.. kan ej bli bättre!

2010-01-02 @ 11:01:07
Postat av: Sara

Fint kollage du! Synd att ni hann fara innan vi kom dit! God fortsättning! =) KRam

Postat av: ica

Mycket pussar där. =)

2010-01-03 @ 10:58:30
Postat av: Fridan

uh! jag vill se närmare på korten! :) pusssee

2010-01-04 @ 18:21:52
URL: http://styrsel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback