Onsdag <3

Jaaaaaa, idag är det Onsdag vilket innebär Onsdags fika med de bästa :)
Ska bli så trevligt..alltid lika trevligt när vi ses!!
Men först ska jag arbeta mig igenom en naturkunskapslektion på ca 3 timmar..men det ska nog gå vägen!
Känns som om man fått en otroligt bra start på den nya terminen, jag går fortfarande och väntar på att det ska komma världens smäll med massor att göra, Typiskt mig :) (Jag är säker på att honan i mitt hushåll instämmer)

Precis avnjutit Johannas goda Broccoliröra på en orange soffa här i Bilbergska huset!!
Nu är det dags att plocka ihop för att hoppa vidare mot dagens lektion och laborationer..

Vi ses ikväll tjejer!

C♥

Kommentarer
Postat av: Josse

det är inte utan att jag känner mig stolt när jag läser detta inlägg. För jag vet nämligen var Bilbergska huset ligger...HIHIHIHIHIHI!!! ;D

Dejt på skolan snart va? Typ lunch eller nått? KRAM o så

2010-01-20 @ 20:50:06
Postat av: Johanna

Vitlöööööök.... mmmm

2010-01-21 @ 08:34:59
Postat av: Nina

Fin blogg du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback