Onsdag, Ledig och Snökaos

Vaknade för en stund sen.. lite trött och seg i huvet, men jag har sovit såå skönt. Ville inte lämna sängen imorse.. Och jag ville definitivt ligga kvar när jag tittar ut genom fönstret och ser vilket jävla oväder det är ute!
Igår önskade jag mig skinnjacka, converse och sooool...Där fick jag så jag teg! På med alla kläder du har för här kommer vintern! Nej det här irriterar mig..
Ledig dag idag..ska snart upp på stan och fixa lite..gäller att sätta igång i tid så man kommer igång och får ut nånting av dagen..

Snökaos, Snökaos, Snökaos...ska det vara såhär så ge mig åtminstone sol!

C♥



Kommentarer
Postat av: sandra

usch vad jobbigt med snöoväder. Själv har ovädret inte kommit till mig än :P

Postat av: sandra

sv: tyvärr så gjorde jag det...Jag vill ha sommar och sol xD

2010-01-27 @ 15:04:41
URL: http://sandrewsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback