Snart slut

Ja, snart är det underbara jullovet slut! Jag har haft ett händelserikt jullov som bestått av flytt, firande av jul och nyår, plugg och massa annat..men nu är det slut..skolan börjar på Torsdag..börjar med en föreläsning och efter det ska jag bjuda Bergentz på en guidad tur å gott jag kan :) Tjejen ska juh börja på universitetet nu :) jag är överlycklig för hennes skull..efter allt slit så kom hon in, bra jobbat!!
På Fredag är det seminarium..kort dag även då, och sen är det helg igen! Så man ska väl inte klaga antar jag, men ingen vila ingen ro..läsa igenom andras uppsatser och sen plugga inför en hemtenta som kommer nästa vecka! SEN börjar den nya terminen och inriktningen..ska  bli spännande!!
Så nu är det bara att ta nya friska tag för nu börjar allvaret igen...

Avslutar mitt jullov med en bio imorrn med bra sällskap :)


På Återseende...

C

Kommentarer
Postat av: Bergentz

TACK underbara människa för den guidade touren, tyckte du skötte den exemplariskt! ;)

Tack föra rara ord, du är en stjärna! <3

PUSS å KRAM

2010-01-08 @ 14:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback