Drömmen besannades

Igår skrev jag om längtan till västkusten..
Drömmen besannandes och jag tar med mig min underbara vän
Therese och åker ner mot västkusten i början av Augusti!

Efter att jag och Therese tog studenten och sommarjobb var avslutade för oss båda bestämde vi oss för att göra en liten semestertripp..målet blev Varberg :) En mycket trevlig mini semester som jag har roliga minnen ifrån!! Året efter ( jag tror det var året efter ) bestämde vi oss för en liten mini semester igen och denna gång tog vi in på ett vandrarhem utanför Göteborg :)

Av någon konstig anledning avtog våra årliga mini trippar, dumt av oss då dessa minisemestrar var myyyycket trevliga :)
Men nu har vi bestämt oss för att göra en liten resa igen och denna gång gång bär det av ner mot Varberg igen, ska bli mycket trevligt!!

Man behöver något att se fram emot, allt blir så mycke lättare då :)

C♥


Kommentarer
Postat av: Bettan

Åhh va roligt! Finns inget bättre än mini semestrar, och är det till västkusten är det ju ännu bättre :D

2010-07-03 @ 09:30:57
Postat av: angelica

Underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback