Härlig Lördag och Utvilad

Vaknade tidigt idag! Inte så konstigt efter allt sovande som jag höll på med igår..somnade till och från i soffan..sen sov jag hela natten så imorse när jag vaknade så kände jag mig utvilad, underbar känsla!!
Dagen består av lite fix nu på morgonen och sen hoppas jag på att solen tittar fram lite mer så man kan bege sig ut på gräsmattan för att få lite färg!
Ikväll bär det av till Nora för väldigt trevligt umgänge!! Ser jag verkligen fram emot :) Men vi har ett problem, som alltid! Problemet kallas kläder..varför alltid detta problem? Jag blir lugn när jag tänker att det kommer att ordna sig för jag kan ju inte gå naken :)

Denna låt kommer poppas hela dagen som lite uppladdning :)







C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback