Andersson gånger 2

Fredag idag..men jag hade nog min Fredags kväll igår och min Favorit Lördag får bli idag istället för på Söndag jobbar jag så då kommer det kännas som Måndag, så här gäller det att njuta för fulla muggar!
Gick upp tidigt imorse i hopp om att de skulle ringa om jobb, men jag blev ledig! Kan vara skönt det också! Eftersom vädret inte var det bästa imorse så började jag dagen med innefix! Har fixat det sista till mina tradera auktioner, städat och plockat undan lite! Härlig start på dagen!

Vädret är ostadigare än ostadigast idag! Planerat en dejt med Fröken Andersson, men frågan är vad vi hittar på!? Regn ena minuten, sol andra! Blir nog  fika och en sväng på stan :)

Till kvällen blir det grillat och mys :) Hoppas solen tittar fram till dess!
Nu måste jag ta tag i mig själv så jag inte växer fast i den här soffan!

På Återseende!

C♥



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Toppen dejt hade vi!!!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback