Dålig start!

Fick inte sån bra start på denna Fredag..men det får rinna av mig sakta men säkert! Ibland kan man bara inte rå för saker! Jag kan väl bara tycka att detta system att boka ut vikarier ibland felar ganska rejält! Ja jag gick miste om jobb idag pga att jag inte var för snabb! Haha.. Tänk att få rääääjsa med andra om jobben som finns! Bara att kavla upp ärmarna och värma upp för att få jobba :)

Men men, nu får jag göra det bästa av den här dagen! Har inga planer alls så jag tror jag ska ta tag i mitt rum idag! Rensa ut lite kläder, papper, skräp..få lite ordning i röran som jag ställt till med!
En sväng på stan blir det nog också lite senare för att fördriva tiden! Regningt och ruskigt här i Örebro iaf..så det blir en dag inne till att börja med :)


Någon som är sugen på bio ikväll förresten? Dear John står högt på min önskelista just nu!

C♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback