Ledig dag

Tisdag och ledig dag! Tycker att det passade bra idag när den underbara solen behagade att titta fram :)
Har blivit nån timme i solen nu på förmiddan och nu bär det snart av till MediaMarkt för att förhoppningsvis fynda lite!!
Ska försöka hitta några skor på skopunkten också som jag kan jobba i så att mina fötter slipper alla dessa skavsår!!

Härlig ledig dag och jag njuter som bara den!! Beslut som jag tagit gör att denna sommar kommer bli hur bra som helst!! Jag är sååå glad för det!!

Snart midsommar också, jobbar på dagen men det gör ju ingenting! Pengar pengar pengar! Kvällen ska vi avnjuta i Vedevåg hos Niklas och Anki med god mat, dricka och skönsång :)

Underbara Sommar!!

C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback