Positivt tänkande

När man oroar sig för något eller inte riktigt känner för något till hundra procent, ja då får man ta till det positiva tänkandet! Min dag har bestått av positivt tänkande och jag hoppas att det tänkandet kommer löna sig i slutänden! Positiv ska man ju alltid försöka vara men nu får man koppla på det där lilla extra!
Imorgon börjar jag nämligen min första dag på mitt sommarjobb och jag kommer hemsöka er som bor i villor via telefon! Visst är det bra att jag har fått ett jobb MEN jag har jobbat över telefon förut och det var inte den bästa tiden i mitt liv om jag säger så! Men nu är det positiva tänkandet påkopplat så gott det går och jag hoppas hoppas innerligt att detta kommer bli hur bra som helst!
Just nu drömmer jag mig bort till den tiden som jag är klar som förskollärare och får jobba med det jag vill! Men jag är snart där och så länge får man göra det bästa av situationen!
Jag kommer ihåg när man var liten och hade sina efterlängtade sommarlov, riktiga sommarlov! Det var tider det :)

Söndag och sista dagen på helgen och ledigheten! Jag har solat och haft det skönt i solen! Precis hemkommen från en promenad och hamnade till sist bloggandes ute på balkongen! Himla skönt!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag invänta mina sambos, det blir grillat till kvällen!

C♥





Kommentarer
Postat av: Gävert

Det löser sig alltid med glädje och ett glatt humör..jag tror på dej carro..:D

2010-06-07 @ 00:35:56
Postat av: Sara

Då ska jag höra efter en extra gång innan jag slänger på luren i örat på nästa försäljare då ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback