Sommarvärme

Denna sommarvärme är underbar!
Jag blir på så mycket bättre humör när solen tittar fram och det är strålande väder!
Klev upp i skaplig tid imorse och började plantera om luktärtorna i större krukor, hoppas dom tar fart nu så att dom fina blommorna snart kommer :)
Forsatte dagen med att sola med Johanna här ute i parken..längtan efter att få bada infann sig ganska snabbt..så en dag då vi är lediga tänkte vi ta cyklarna för att sola och bada nån annanstans!

Ätit lunch och gjort mig klar inför kvällsjobb som väntar! Bara några få timmar och sen får jag åka hemåt igen!
Har dessutom fått 3 hela veckor med jobb, känns skönt då jag inte behöver vara nervös för att jag inte ska höra telefonen på morgonen när dom ringer om jobb! Rullar på bra nu med allting och den där lyckliga känslan finns inom mig!

Ska fixa det sista nu och sen dra iväg!

På Återseende!

C♥


Kommentarer
Postat av: Cheap Jordans

Thank you for taking the time to publish this information very useful!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback