Buhu och bläää

Torsdag...den tråkigaste på länge :(
Jag har fått magsjuka..kom med besked igår. Idag har jag mått bra hela dagen men inte haft nån större aptit och som sagt: en tråkigare dag får man väl leta efter!! Min sociala kontakt har idag bestått av 3:s Kundtjänst..skit internet har juh inte funkat..det har aldrig krånglat förut! Men det krånglar lite fortfarande så jag testade att sätta in det gamla modemet från 3..och se på tusan, det hoppade igång direkt. Nu hoppas jag på att det kommer funka och sen planerar jag att ringa dom på 3 en sista gång imorrn!!

Blir hemma imorrn från jobbet..känns tråkigt, men vila har jag hört ska vara det bästa för att bli bättre! Imorrn kommer jag må ännu bättre :) jo tack, det ser jag fram emot!
Buhu och bläää för magsjuka..

Nej, inte på humör...

På Återseende!!

C♥

Kommentarer
Postat av: camilla

det "bästa" med magsjuka är trots allt att den aldrig är långvarig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback